Mahe kurkumijuur

Külmade ilmadega peame oma tervise eest tavapärasest rohkem hoolitsema. Selleks, et hoida vaim ja keha terve ja virgas, soovitan süüa igapäev rohkelt värskeid puuvilju, mis sisaldavad rohkesti C vitamiini – sidrunit, kiivi, apelsini ja greipi.

Lisa teele ingverit ja sidrunit ning saadki kohe sooja sisse.

Lisaks ingverile on veel olemas kurkum – juur, mis on nii võimsa värviga ja veel võimsama sisuga – sisaldab rohkesti C-, E- ja K-vitamiini ning rikkalikult antioksüdante. Kõike vajalikku, et anda kehale jõudu külma ilmaga toime tulemiseks.

Õhtuks soovitan teha ühe vitamiinidest pungil smuuti.
Selleks vajad:
Klaas mandli või kookospiima
Klaas ananassi või mangot
1 banaani
0,5 tl kaneeli
1 tl värsket kurkumit
1tl ingverit
1 tl chia seemneid
Soovi korral lisa 1 tl mett või muud magustajat.
Nipp – kui soovid sooja smuutit, siis lase piim natukene soojemaks. Külma smuuti korral kasuta külmutatud ananassi või mangot.

Värske kurkumijuure leiad meie e-poest. 250g piisab nädalaks või isegi kaheks.